Tetamu

Monday 19 November 2012

t.kaseh sahabat

assalamualaikum...slamat sorey buat sidang pembaca sekalian..ahaks

una!!!! maceh baby... kau idola bg ku....
ahahaha.... aku jeghik cenggitu kt kawan baek aku ni kt foyer FKK kau...ahahahhaa
mmg initiate smangat aku giler2 lah selepas sekian lame otak aku tekluo dr aliment sebenar otak manusia yg bergelar pelajar
ahhahaha... wehhh kawan aku ni hebatttt giler...
dlm busy2 kami buat research and design project, dia berjaya menghasilkan 1 review paper untuk d publish sbg journal berilmiah
bravo dear bravo!!!
mmg una ni smangat dia macam ghimau skek...kalau dia ckp nak
mmg dia akan usaha smpai dpt
aku yg kemalasan ni tetibe jd bersemangat
"setiap usaha keras, pasti akan menghasilkan pulangan yg lumayan"
t.kaseh una... aku nmpak effort kau yg xberbelah bagi
aku nmpak semangat gegeh kau
aku nmpak kau xtidow mlm siapkan segala kerja
study bagai nk rak
kau print segala journal yg kau jumpe
hihik...
alhamdulillah
aku nmpak kejayaan kau...satu2
kedai tudung kau
kedai goreng2 kau kt teratai
aku tunggu kedai cendawan goreng kau lak...
ahahahah....
sejujurnya... aku bersyukur n seronok ad kwan mcm kau
yes kau kdg2 kalot...tp itu trademark kau...ahahaha...sme org ingat kau tau
terima kaseh sbab slalu tanye kabo aku
slalu tanye aku da mkn blom
slalu tanye aku "ko wtpe""ko ktne?""mane?"
ahahaha.... kadang2 aku gelak...
kau mmg sahabat la kawan... klau aku hilang kawan mcm kau, mmg aku la manusia paling rugi
paling xbertuah
sbab xpandai jage hati kawan
(^_^)
aku syg kau... smpai syurga In Shaa Allah..
good luck na...
aku tau, ape yg kuar dr mulot kau penuh dgn rencana yg kau plan demi mase depan kau
aku doakan kau ok!

wassalam  

No comments:

Post a Comment

terima kasih luang mase bertegur sape..lets sharing!