Tetamu

Friday 30 November 2012

aku tension

assalamualaikum
da solat? 
kalau belom solat dulu baru betengek dpan lappy..
arghhhhh
aku tension
aku serabot
bukan sebab byk keje
tp aku xleh focus buat keje
(eje mmg byk, beduyun2)
korang penah xrase cm aku rase???
asal nk buat keje, xde idea
xtau nk start dr mane
ase elok klau ade yg nk lempang 2-3 das kot
bio kemetot mulot pon ok gak asalkan pas kne lempang hidup aku terator, buleh wt keje
ase nak menangis.... 
kawan2????
dorang masing2 semangat owh
pakwe???
ahahhaa dia lagi la semangat dgn keje2 dia, smpai xpeduli aku ok x
owh tragis
ahahaha... apo nak buat
diri sdiri xtau nk arrage diri
xtau nk cari semangat
xtau
sme benda xtau 
wohooooiiiii semangat... mari2 kepadaku
mari2

No comments:

Post a Comment

terima kasih luang mase bertegur sape..lets sharing!