Tetamu

Thursday 15 November 2012

hibernate

assalamualaikum..pa khabar ya?
setelah sekian lame.. sikalang wa mau bebicara..wahhaha
erm... actually busy sgt2 dgn segala bagai project + assignment + tutorial + reports + activities
fuhhhhhh...
senakk palotak den au!
huhuhu... mari2 sy nk cerita...
herm... minggu ni just 3 ari kelas n other 2days are public olidays...kihkih..
gelak jek...xseghonok sgt nye punnn...
huhhh... d sebabkan itu.. aku berusaha utk menyiapkan sgala tugas yg tertangguh dek ketidak cukupan mase..
ahahaha... yeyeo jek.. eh betol tau!!
hari ni hari pertame taun baru islam kan?? ha semalam smpat bace doa akhir n awal taun x???
ha azam taun baru dpt capai x di hari pertame???
huhuk... hopefully kite kental yok!
ok2... bebalik pd ceghito asal den arrr.... ok d sebabkan arini cuti... aku pon nekad stay back kt foyer faculty smpai pagi... untuk menyiapkan LR for thesis...
ingatkan kental smpai ke ptg, upenye lembek d tgah hari
ahhahahahaa.... adoiiiii
aku mcm zombie gile ngantok smalam oehhh... xdpt nak kawal... kuw 4 pg tuh aku ckpkt aimi..
"mie... ngantokkkkkk!!!" muke mintak penampo..
ahahaha aimi jwab
" tidow ah kejap nis!"
ahahahhahahaha... ha mmg aku tidoqqqq lerrrr.... smpai sbuh kau!!!
ahahahaha... 
aimi kejut ajak balik je...ehehehe
smpai blik solat subuh den gua tidoqqqqq
smpai kuw 12 kau!!!
tu pon ase xckup...uwaaaaa.... bgun mandi solat zohor...bertintuktiktuk kejap...aku smbung tdow balik..
pastu bagun asor...smayang then tdoq balik.... 
woiiii apekah?!!!!
mmg aku hibernate 1harini....mmg xjalan keje aku ....
tragis2....sobs...
ni bgun magrib solat... pasni nk buat keje... aku da pekena nes panas td...
klau ngantok ag aku xtau lah...
mungkin beghantu palotak aku neh...ahaahhaa
ok la 
tata
assalamualaikum 


No comments:

Post a Comment

terima kasih luang mase bertegur sape..lets sharing!