Tetamu

Tuesday 27 November 2012

aku bukan nenek

assalamualaikum 
hai apo kabo sume nyek??? sihat ka? sakit ka?
yg sakit mkn obatnya.. yg sihat senyum ketelinga.. hehe
mcm panton 2 ketoi lak
adoiii.... harini antara hari2 penat di tahun akhir ku...
erkh... smalam da tidow kemarin da tdow lmbat, pastu kne bgun pagi2 sbab nk g bank
huh... mata ku memanda la apo lae.. 
kuatkan jugak hati sebab smalam jek ada gap mase panjang b4 kelas
harini da hari terakhir untuk aku membuat bayaran d bank
kakakaka
mesti korg pelik an??? apo bondo minaci ni meghapek neh... meghoyan apo...
ahahhaha
sebenaqnya.... meh sini cek nak cito... ahahah meh2
aku sebenaqnya da simpan brang komaih harta ma aku kt bank rakyat
ha paham ka???
biase org bstatus mak2 je yg wt keje ni
so, anak2 gadis sekalian mesti ngak paham an???
ahahhaha ok dgn kata mudah
aku da gadai rantai n cincin yg ma aku kasi kt aku...
ahahahhaa
tererrr x????
diusia 22tahun, pajak gadai da jd mknan haku...
yiiihaaaa!!!
biaq pi la... buat sbab terdesak jek ok...
ma aku tau
huhuhu... jadi nya, 6bulan lepas aku pajakan harta aku tu, then arini 28/11 adalah hari last untuk aku tebus
xde wet nak tebus ag xpo... hang p bayaq ja dulu upah simpan
ha td aku p bayaq upah simpan la
41rm 
mahai la jugak...kopak aku... -,-'
nak buek acano..... da aku yg caghi penyakit...kihkihkih

ha ni baru nk masuk cito sebenaq:
g bank td, amek no giliran kt kaunter
bukan kite tekan sdiri, tp abg kerani tu yg tolong tokankan
adehh...sogan actually, sbab nk buat urus niaga ar-rahnu
tp xpo la..
bukan dio ingat pon muko den ni ha..
ahahaha, cek buat dekkk je la...
pastu mase nk g duduk kt kerusi menunggu tu...
abg kerani: "puan, bley isikan questionair to survey ar-rahnu x?"
aku: "boley2" muke senyum kambeng
PUAN!!!!!!!!
ok sabaq2
nak balik tuh, aku benti la kt kaunter yg ada krani yg bagi no tu
aku: "en. ni questionair, da siap isi dah"
abg kerani: "owh, t.kaseh puan"
PUAN LAGIKKKKKKKK!!!
 wohohoi
aku baru 22tahun, single minggle
pasai apa ko panggil aku puan??
oooooo mentang2 aku buat urus niaga ar-rahnu ko pk aku despread housewife la????
nampo kang!!
huhuk... tragis
balik2, pastu g library discuss ngam kawan2 sal assingment
aku pon trun la g kt foyer... kebetulan ade jual2 kt situ
pastu ade booth dr herbalife buat promosion
aku pon p la, nk try cek condisi badan nye pon
naik2 penimbang
pastu penimbang hebat tu tolong kirakan sume 
lemak
air
kalori
umur sistem dalaman
optimum berat 
dan mcm2 lagik
tp aku just nk highlight kan tang umur sistem dalaman jek
aku, 22 tahun
d lahirkan pada tahun1990
usia dalaman aku adalah........................34tahun!!!! owh mannn!!!!!
mmg patot org panggil aku puan (T_T)
ok bai
wassalam
'dalam hati yg terguris'
  

No comments:

Post a Comment

terima kasih luang mase bertegur sape..lets sharing!