Tetamu

Sunday 30 September 2012

MEREKA YG AKU SAYANG

IJE <3 AYOL

proott preettt pufff fuuuh2

kamu-kamu yg terhebat
assalamualaikum..
ahaks... aghini intro ngam gambo kesayanganku..ahaks
well... here i introduced to all of u...my lovely buddies...ayol n ije...
arghhhh rindu sgt kt dorang...
korang tau, ije ni aku knal from form4 kt MRSMKT
kami rapat gilerrr2... mcm tuwinnn...hahaha
mana ad ije di situ la ad aku..ahaks.. gelak tawa suke duke kami share together2 dulu kini n insyaAllah selama-lamanya..
sobs22.. ase sebak lak...adoii...jgn kuar wahai air mate...
deep from my heart, i love u damn much ije!!! t.kaseh cuz jadi SAHABAT sy!!
acane kami boley rapat giler2???
ahahak.. actually kami sekelas time f4, ije ni msuk lmbat skit cuz ye baru transfer dr MRSM mersing
so, nak djadikan citer masuk2 je ije ke mrsmkt tu ije d tempatkan kt kelas aku..4j...hahha
ije suke ckp aku ni mcm tok sehhh...(arabian) hahaha...
lam hati kombang gak la.. ye ah...muke kacok kowt...hahaha...lucu2...padahal sememeh je aku ni pon..
wakaka
ade la satu hari tu... ije ajak tman dia g toilet..aku temankan lah... lam hati..nak g toilet pon nak berteman! huh...ingat aku kaki toilet ke?? hahaha
p/s: gurau e jea...*kalau ije bace post ni an? hahahha
pastu2..tetibe ije nangis...teresak2 lak tu...cuak gak aku
pekehal an... ye dengan ke monolog dalaman aku td???
btenang anis btenang.. so time tu aku gune la kepakaran memujuk... cewwaahhh..hahaha
benti nangis ije tu tau..haha hebakkk dok aku?? hebbakk la...
hahaha... soal jawab bermula,,,
korang tau nape ije nangis teresak2????
dio tensionnnn...hahaha..kesian kawan aku ni... 
tension cuz lam kelas kawan2 len asyik dok menanye itu ini nak jawab pape sme mntak tunjuk ajar ije...hahahah
ije ni mmg aku solute habesss... budak bijak ni weyhh..hhahaa
ije bukan kedekot ilmu ye kawan sidang pembace sekelian...tp ije ni isau.. ye takot ye xdpt jawab stiap soklan yg dkemukekan..hahhaa..mukekan la sgt..
ye lah..sme benda kene jwab da mcm cikgu yg dah lamo mengajor...
lg satu, punye byk pertanyaan kwan2 smpai ije xleh nk focus lam kelas...hahaha yo lah.. 27hours ko kene hadap soklan...boley meroyan weyhhh...kikiki...
start saat tu kami baek..sgt2 ..smpai la sikalang..
even ije nun jauh d india demi mncapai cita2 menjadi doketor gigi...hehehe..
ije
i love u most... byk sgt kenangan kite...nk citer sme mmg xlarat la nk habeskan dlm 1 hari an???hihhihih... len kali lah pulak hokeyh..
boobaiii...

wassalam.. 

No comments:

Post a Comment

terima kasih luang mase bertegur sape..lets sharing!