Tetamu

Friday 28 September 2012

mase SUNTUK!!

assalamualaikum cik adik cik abg..ahak

waa.. da 3 ali xapedate..ehek.. busy tahu!!!
aku final year student of chemical n bioprocess engineering
jadikkkk... sem ni kami dpt 2 FYP 
korang tahu FYP tu hape???? mesti tau an??
final year project ler...but not project for us!!! but projectssss...
tahun terakhir yg menyempottkan! ahaha
sebab hape?
ha sebabnye... 
kene buat FYPs la... RP and DP
p/s: RP = research project & DP = design project
kami di beri mase staun tok setle kan project ni weyyyyyyyhhh
ha au bagitau aku bile mase aku boleh berjimba2???
bagitau2!!
(T_T)
demi segulung ijazah, aku korbankan keseronokan berfoye2 demi mase depan agama bangsa dan negare..
hahah wahhh g2 kan???
tp itulah! aku xckp men2 ni weyh...seyes busy neyh!!
korang doa2 kan hakuu tau... bile terview je blog ni...korang pastikan korang terbace post ni and directly terdoa tok haku tau...
(^_^)
t.kaseh.. ha tu je lah..
sempena ptg2 ni!
hehehe..bye2 uolls...
wassalam..

sedang merindui family terchenntaaa... ='(



No comments:

Post a Comment

terima kasih luang mase bertegur sape..lets sharing!