Tetamu

Wednesday 19 September 2012

DI MANA KAMU!!!!

Assalamualaikum blako..

ini barang putih pink sapa ada jumpa???

blog sy di rasmikan oleh cerita sedih..! sekian ye..

uwaaa...bile tgok je pic kasut ni mule la ase geram+sday...kasut BARU aku hilang weyhhh...sape curikkkk...
huhuk..kasut je pon! bukan mas seketol, tu pon nak curikk...b_n_a_g la si perembat tu!!
ha ambek kau!!
xbaek tau buat org cmtu...

cer kau pk, kalau org hambek brg yg ko syg, ko mesti mrah ann2?? eee p/s kpd si pencurik tu hokeyy..hehe

gini.. kasut ni bukan aku beli pon... adik aku adiahkan dr nipoonn...dr nipoon weyhhh...adidas neo yg ori..!!
uwaaaaa...
kau mmg jahat si pencurik!!! semoga Allah bg balasan setimpal kt kau yg LAPO kan harta org!
haa dah! xyah nk emo sgt anis!!
herm... ahad ritu 16/9/2012 aku smpai dr kampung dlm kuw 2ptg dgn memakai kasut comels ni..heee..suke2..
nak start belajor balik ni kene la pakai kasut yg superr hot..wakaka..padan muke haku...riak lagik
heee
pastu aku part la kasut smart ni bawah rak kasut bilik kak fara sbab aku tumpang bilik dia dolu smpena office kolej xbukak sempena hari MALAYA..haha eh boley ke??
Hari Malaysia ler...
huhuk... time letak kasut tu, lam hati...semartnyeeee kasut aku!!hahha express lbey cuz xpenah ade kasut camneh...mahal kowt nk beli..hehek..xmampu
then2, kebetulan time tu report practical aku xsiap2 ag tp 18/9 da kne submit..ha apeee ag...cuak lah aku...so kasut tu aku bio je dok situ...heee...bajet xkan ade student yg belajor tinggi2 sampai masuk u ni akan mencurik..haha
mmg meleset la tanggapan aku kan...hhaha
dgn tidak menghiraukan makan minum hujan ribut (smpena nk siapkan report)
tibe time mgrib..aku nk g amek wudu neyh..kuar la dgn slambe...da ambek wuduk...jln dgn lenggang lenggok
skali aku terpane!!!
kak fara.....................kasut org mane?????
uwaaaaa....
lesap sudah!!!
yg xtahannye, b4 aku kuar ambek wudu, kak fara baru masuk dr toilet..
time tu kasut tu terletak cantek ag kt situ
meaning that, baru seketika diantara timing aku ambek wudu' tu pencurik xbermaruah tu hambek!!!
innalillahhiwainnailaihirojiunn...
tu je yg mampu aku ucap time tu...ye la, xtau nak ckp hape dah...speechless weyhh..
report bagai yg xsiap tu aku da xpedulik...4blok aku round semate2 nk cari kasut tu...
da la 4blok, dr aras tingkat 1 smpai 5 ko aku usha dgn nek tangge ye..bukan lift...
tp hampe...
yeala, mmg bodos la pencurik tu kalau nk tayang kt bilik dia kan???
ok tlupe pencurik lulusan degree hokey!!!
xpe2... aku xhalalkan wey....kau curikkkk...bukan mntak pinjam tp kau curik...
kalau 'KAU' jd silent readers aku ni, aku halau 'KAU' insaf...dan dan dan
HANTAR BALIK RETEEEE AKU TU weyhhhhhhhhh!!

ok sekian... end with emo jugak!!!
wakaka, penat dah
wassalam

No comments:

Post a Comment

terima kasih luang mase bertegur sape..lets sharing!