Tetamu

Tuesday 25 September 2012

followers or follower??

assalamualaikum!!! kawan2...wuuuhuuuu
uollss2... kite kan baru je start berblog...almost 5hari je kowt..hahha
p/s: actually beberape taun yg lepas da buat se blog...tp kan tp kan... 
aku da loperr da pasword n blog adress nyerr...
terok x terok x??? 
wakakka...
xkesah la...!! janji galoksss...wuhuhuhuh...

jgn tembaksss... gue emangnya lopeyyy password nyooo...wuuuuhuu

adehs!!! back to normal hokeyh...
then sempena blog baru d taun 2012 ney, aku kan men la sewonokkkk...bukan hape..ntah, penyakit baru kutt..sempena peningkatan usioo...haha wallah g2..
then2, hari2 la aku bukak blog, tgok wape ramai org tgok post aku...xbace pon xpeee...janji ko jeling2 manje...hahha... ntah2 yg jd viewer tu just tertekan keybord then terkuar ler blog xsemegah aku ney...ahahah
what ever...janji chomells..
motip lagi skali??? hahak...
ok2... actually arini smangat skettt...sbab aku da ade followersssss daaaaa....
wakakakak





tolongla anis...just follower ok!!!!
follower.. sorg je pown...hahahha
giler belagak xhengat...huehueheu........ tp itulerrr... peliks jugak ler ade org nak follow aku... 
kang aku bawak je jalan songsang kang..
hahak
idok ler g2 cayang2 oit... sedor diri lg neyh..wakakak
ape2 pown..terime kaseh bebanyok ler pd yg jg first follower aku tuh..hahak
ase nak bg adiah lak kt die...ahaks...
pemurah tetibe..
ok lah..
bye...
wassalam..


*pecah kace pecah gelas, sudah bace harap balas*
wakaka
kau ade???? 
\*(^_^)*/

2 comments:

terima kasih luang mase bertegur sape..lets sharing!