Tetamu

Saturday 11 May 2013

sabtu yang memenatkan

sahabat sejati kubawa dalam hati sampai aku mati..
hai guys..assalamualaikum... aherherher...
bila dah tua tua ni kalau ade masalah bersahabat memang pelik kan?
tapi tidak dinafikan diusia sebegini hati sgt mudah tersentuh atau dgn kata lain sentap!
hahahhaa cer ingat balik zaman kekanak dulu
pagi kau gadoh, esok petang da baik (sebab asyik ingat pesan cikgu, katenye berdosa xbetegor sape lebihdari 3 hari...haaa takot owh)
hahahhaa tapi kalau usia2 macam ni, sentap sikit jek, tapi merajok nye smpai taun depan xtentu ag boleh baik macam dulu2 ke x kan? ko ckp la ape pon...bedosa ke...xelok ke...xmakan saman da! yg dia tau, memberontak tunjuk perasaan..hahahhahaha
tapi, kalau merajok ade org pujok xpelah jugak...ini x, 22 same keras same degil..kikiki
aku ni pon jenis mudah sentapjugak..hahhaha...bodo pulak aku rase...tp bila da lame2...
pujuk diri sdiri jgn dok jadi xcerdik cenggitew..malu kt budak ah..hahahhaa
jadik, sekarang kalau kawan2 yg dulu2 nye rapat, slalu hangout same, slalu share pendapat n luahan perasaan da xde...xpewwww.... positif kan selalu diri..maybe dia busy dgn kehidupan dia..xpon, dia da jumpe org yg lagi bagus untuk jd listener untuk segala masalah dia..haaa gitewww...jgn nak touching2 xtentu pasal... hehe
kak ipa aku selalu ckp...xtau la korang setuju ke x ngan pendapat dia...just sharing, sbab kekadang aku rase mmg realiti ape yg dia ckp...
kak ipa aku ckp, org pompuan ni bilaberkawan dia lain sikit....
mase bujang mmg ye, everything dgn sahabat...bekepit siang malam
tapi once bila da kawen, ko jgn harap la kawan yg ko dok kilik kehulu kehilir tu ade mase nak layan kau
hahahhahaha
sebabnya setiap mase dan ketika focus mereka hanya pada keluarga...
kawan bukan xde...tp kawan setempat kerja je la...kawan sharing maring just laki kite jek la...hahahhaa
ok bila relate dgn kehidupan sekarang..base on aku punye observation la..ITU BENAR!!!!!
hhahahaha tp bagusla...mean laki bini saling memahami..tolong menolongi..kehkehkeh
org laki len...da kawen ke x, same jek...kawan lepaking kek kedai mamak always on!
hahahhahaa...so, dont compare with themokeh! untuk elak iri hati dan sakit hati...wakakkakaa
xoxo
aninis manis

No comments:

Post a Comment

terima kasih luang mase bertegur sape..lets sharing!