Tetamu

Sunday 9 December 2012

rindunyeeeeeeeeeeee

assalamualaikum
dah tengah hari dah??? pantasnye mase meninggalkan kite
usia makin meningkat??? yes!!!
mase untuk memungut pahala semakin singkat??? yes!!!
takotnye Ya Rabbi :'(
takotnye untuk menghadap DIRIMU YA ALLAH
betapa byk dosa aku
xterhitung
:'(
matikan aku dalam kenikmatan iman terhadapMU Ya Allah
-
-
-
semenjak 2 menjak ni asyik ingat insan2 tersyg yg tlh pergi menghadap Illahi
rindunye pada arwah tok ayah hanya Allah s.w.t yg tahu
rase baru semalam memicit2 sendi2 tok ayah yg kepenatan setelah seharian membersihkan rumah
rase baru semalam aku dan adik2 tekun mendengar cerita2 dr tok ayah
rase baru semalam aku menjinjit segelas air untuk tok ayah
terase baru semalam.... :'(
walhal hampir 11tahun tok ayah tinggalkan kami... :'(
kami adik beradik xpenah mengganggap dia hanyalah atuk angkat
bg kami dialah atuk yg paling kami syg
mmg sgt terase ketiadaan nya
jenakanya
hilai tawanya
semoga tok ayah tenang di Sane
-
-
-
seingat aku, mase kecik2 dulu slalu je aku tunjuk perasaan
tp blakang tok ayah la
hihik
nakalnye aku bila tok ayah paggil dr jauh
" mea ani.... mea ani...mea ani"
aku yg dok main2 ngan kawan2 segaje jek lambat sahut.... aishhh ape la...
budak kecik 6taun sgt nakal ok
i mean aku la
aku malas sahut sbab ape?
sbab malas naik atas rumah tok amekkan tok ayah air...(klau panggil mesti nak air)
terok betol pangai aku rase
tp aku pegi jugak... lmbat2 pon
hahhahhaa
dulu kecik2, kami adik beradik mane leh men elok2 sesame lame2
(ha paham ke ayat td????)
kakkaka cam pening
selalunye at the end of the day mesti gado2
arwah tok ayah penah merajok ngan kami
sebab kami gadoh2, tok ayah suh abah anta dia pegi cegar perah (kebun tok ayah yg kt kuala lipis, skrg along yg usahakan secara kecik2)
punyelah tok ayah xsuke tgok kami begadoh... c!!! bertape pentingnya hidup berharmoni
klau tok ayah xmerajok mcm tu xtaula ape nk jadi kt kami
mesti xunite mcm skang
hahahha
dsebabkan tok ayah merajok, abah rotan sape2 yg begado
abah mrah gile klau gado sbab ye takot tok ayah majok ag
hihi... abah syg betol tok ayah
yeala, tok ayah yg jage dia dr kecik
tok ayah yg limpahkan kemewahan tok abah
xla d sebabkan harta... maksud aku, jase tok ayah terlalu besar
xterbalas
lepas kes tok ayah majok, kami xgado2 dah
klau gado pon gado sorok2 sbab takot tok ayah tau
hihi...
-
dulu, mlm2 suke suh tok ayah becerita
kakakkaka
cerita hantu weyyyy
org tua dulu2 byk pengalaman
aku ni mmg penakot giler time kecik2
tp suke dgr cite hantu
ha boleh???
gagaggaa
pastu mule la, nk berak pon berteman
nk mandi berteman
nk g dapo pon berteman
hahaha
itu sume kesan citer yg real dr tok ayah
lawok2
bhahahah.....
sekarang xde da... :'(
tok ayah da pergi buat selama-lamanya...
sungguh aku rindu
semoga Allah s.w.t cucuri rahmat keatas roh tok Ayah 
aamiiiiinnnn...
-
-
-
semoga kite di ketemukan di Sana nanti :'(
syg tok ayah
wassalam
[sambil kesat air mate :'( ]

No comments:

Post a Comment

terima kasih luang mase bertegur sape..lets sharing!