Tetamu

Friday 14 December 2012

menjauh

assalamualaikum

:'(
amboih! start2 jek da nak sedeh2??
wakkkluuuu...ahahhaha
senyum cikit anis cenyum2...
:)
ok pandai!manis lak tuh...ahahhaha
erm.... sday laaa... :'(
knape dia makin menjauh???
aku ade wt salah ke?
dia kecik at ngan aku ke?
atau dia ingat aku da xpedulikkan dia?
atau 
atau
dan atau
arghhh sesakk nafas!
tp mmg rase dia menjauh..
maybe dia dah bosan dgn aku
mungkin aku bukan siapa2 untuknya
atau mungkinkah hanye aku yg cepat terase
cepat membuat cocklusi
ha amek eja konklusi cam hape...ahahah bio! malas nk betolkan
kakaka
erm...tp jeles actually...rase diri ni sudah d tolak etepi bila hadirnya insan lain yg lebeh memberi
ecewah ayat
hehek
gelak2 jugak...tp itula
sedang berusaha sedaya upaya untuk tidak bersalah sangka
nak2 dengan kawan2 yg mmg sudah sebati dgn jiwe
sunyi kalau tidak berteman
:)
alhamdulillah
semoga ukhwah berpanjangan
wish to all my beloved friend, good luck!!! final is around da conner
submission and presentation also
makin mengah
masing2 busy ye dop?
hihi 
wahai si hati kecil
bersangka baik
wassalam
xoxo
anis!






No comments:

Post a Comment

terima kasih luang mase bertegur sape..lets sharing!